hamburger icon
social icon social icon social icon
bar icon DOSTAWA NASTĘPNEGO DNIA
bar icon ZAWSZE ŚWIEŻE PRODUKTY
bar icon RÓŻNORODNOŚĆ DAŃ

FAQ

W tym miejscu znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. :)

1. Jakie rodzaje diet mogę wybrać z waszej oferty?
collapse down icon

W naszej ofercie znajduje się 10 rodzajów diet:

Dieta Standard (2000 kcal, 2300 kcal, 2500 kcal);
Dieta Sport (3000 kcal, 3500 kcal, 4000 kcal);
Dieta Vege (1200 kcal, 1500 kcal, 1700 kcal, 1900 kcal, 2300 kcal);
Dieta Vege+Fish (1200 kcal, 1500 kcal, 1700 kcal, 1900 kcal, 2300
kcal);
Dieta Dash (1200 kcal, 1500 kcal, 1700 kcal, 1900 kcal, 2300 kcal);
Dieta Fit (1200 kcal, 1500 kcal, 1700 kcal, 1900 kcal);
Dieta Lactose & Gluten Free (1200 kcal, 1500 kcal, 1700 kcal, 1900
kcal, 2300 kcal);
Dieta Niski IG (1200 kcal, 1500 kcal, 1700 kcal, 1900 kcal, 2300
kcal);

Szczegółowe informacje o poszczególnych dietach znajdziesz na
stronie: www.mealbag.pl/110,nasze-diety

2. W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?
collapse down icon

Zamówienie możesz złożyć:
przez stronę internetową www.mealbag.pl [3], kontaktując się z nami mailowo lub telefonicznie.

Nasze Biuro Obsługi Klienta obsługuje zamówienia od czwartku do niedzieli w godzinach 07.30-15.30. W przypadku dni świątecznych, o zmianach godzin pracy biura informujemy na naszej stronie internetowej i w mediach społecznościowych.

3. Jakie są sposoby płatności za zamówienie?
collapse down icon

Zamówienie możesz opłacić za pośrednictwem płatności  internetowych Tpay (w tym: BLIK, natychmiastowy przelew bankowy,  płatność kartą) lub przelewem tradycyjnym. Nie akceptujemy płatności gotówką przy odbiorze.

Jeżeli istnieje ryzyko, że przelew nie zaksięguje się w  odpowiednim czasie, wyślij potwierdzenie mailem na kontakt@mealbag.pl. W tytule wiadomości należy podać numer zamówienia lub nazwisko zamawiającego.

Aby BOK mogło potwierdzić płatność, wyślij potwierdzenie przelewu (do godz. 15.30 dnia poprzedzającego dostawę, a w przypadku dostawy na poniedziałek do niedzieli do godz. 07.30. Potwierdzenie musi zawierać: numer zamówienia w tytule przelewu, a także nazwę banku, dane nadawcy, numer rachunku nadawcy, numer rachunku odbiorcy, datę księgowania i kwotę przelewu oraz status płatności jako wykonany.

4. Na jaki okres mogę zamówić dietę?
collapse down icon

Dietę możesz zamówić na dowolną liczbę dni, od 1 do 60 dni. Im dłuższe zamówienie wybierzesz, tym koszt diety za dzień maleje.

5. W które dni realizowane są dostawy?
collapse down icon

Zamówienia dostarczamy 5 dni w tygodniu, od niedzieli do czwartku.
Zestawy na sobotę są dostarczane razem z zestawem na piątek.

6. W jakich godzinach dostarczany jest catering?
collapse down icon

Dostawy na terenie powiatu nowodworskiego odbywają się w godzinach od 16:00 do 22:30;

Dostawy na terenie Elbląga i okolic odbywają się w godzinach od 16:00 do 22:30;

Dostawy na terenie Malborka i okolic odbywają się codziennie w godzinach od 16:00 do 22:30;

Dostawy na terenie trójmiasta odbywają się w godzinach do 17:00 do 24:00;

7. Czy mogę wstrzymać dostawy w trakcie zamówienia np. na okres urlopu lub wyjazdu służbowego ?
collapse down icon

Tak, możesz wstrzymać dostawę cateringu, ale nie na dłużej niż 30 dni. Wstrzymane dni nie przepadają, a dieta automatycznie wydłuży się o liczbę dni, na które została wstrzymana. W celu wstrzymania diety skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

8. Czy mogę zrezygnować z zamówienia w trakcie jego trwania?
collapse down icon

Tak, możesz zrezygnować z zamówienia bez podawania przyczyny, wówczas dokonywany jest zwrot należności za niewykorzystane zestawy zgodnie z cennikiem dla okresu zrealizowanego zamówienia.

W celu anulacji zamówienia skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta co najmniej do godz. 15.30 dnia poprzedzającego realizację zamówienia, a w przypadku diet na poniedziałek do niedzieli do godz. 07.30.

9. Jak mogę przetestować waszą dietę przed złożeniem zamówienia na dłuższy okres ?
collapse down icon

W formularzu zamówienie możesz zamówić zestaw testowy, którego cena jest obniżona w stosunku do cen podstawowych.

10. Jak mam dobrać odpowiednią wartość kaloryczną diety?
collapse down icon

Jeśli potrzebujesz pomocy w wyborze diety lub jej kaloryczności,  zapraszamy do darmowych konsultacji z naszymi dietetykami. Z  przyjemnością odpowiedzą na wszystkie pytania dotyczące  odżywiania i pomogą dobrać zestaw dopasowany do Twoich potrzeb.  Zapraszamy do kontaktu mailowego ( dietetyk@mealbag.pl) i  telefonicznego (720 709 608) od czwartku do niedzieli w godzinach od  8.00 do 15.00.

11. Gdzie mogę znaleźć menu?
collapse down icon

Menu jest dostępne tutaj www.mealbag.pl/111,menu [4]  Menu jest udostępniane raz w tygodniu na 6 dni (od poniedziałku do soboty).

12. O jakich godzinach jeść poszczególne posiłki?
collapse down icon

Dietetycy rekomendują, by jeść posiłki według sugerowanej  kolejności. Śniadanie zjedz maksymalnie do godziny po przebudzeniu, kolejne posiłki w regularnych odstępach czasu (co 3-4 godziny),  natomiast kolacja powinna być zjedzona maksymalnie na 2-3 godziny przed snem. W razie pytań zachęcamy do kontaktu ( dietetyk@mealbag.pl / 720 709 608).

13. Jak podgrzewać otrzymane posiłki?
collapse down icon

Tacki obecnie używane przez MealBag są certyfikowane i nadają się do podgrzewania w mikrofali lub w piekarniku do temp. 80°C. Przed podgrzaniem należy koniecznie ściągnąć folię. Dania podgrzewane na talerzu w mikrofalówce najlepiej przykryć innym talerzem, wtedy zachowują najwięcej walorów smakowych.

14. Czy można wykluczyć z diety jeden lub kilka składników?
collapse down icon

Nie możemy wykluczyć wybranego składnika z diety, jednak oferujemy dużą ilość różnorodnych diet odpowiadających na większość potrzeb żywieniowych.

15. Czy mogę udostępnić wam klucz lub kod do domofonu żebyście nie budzili mi dziecka, lub dostarczyli dietę we wskazane miejsce w domu bo nie ma mnie w pracy?
collapse down icon

Jak najbardziej! Bardzo nam w ten sposób pomożesz :)

16. Czy dieta Gluten&Lactose Free jest odpowiednia dla osób z celiakią?
collapse down icon

Niestety nie, dieta Gluten&Lactose Free może zawierać śladowe ilości glutenu i laktozy co uniemożliwia jej spożycie osobom chorującym na celiakię.

17. Czy mogę mieć dwa adresy dostaw? Jedną do domu, drugą do pracy?
collapse down icon

Dieta dostarczana może być pod jeden adres. Nie mamy możliwości dostarczania diet pod różne adresy każdego dnia.

test
collapse down icon

fdsfgdfsfg

Masz pytania?
Zadzwoń lub napisz do nas:
Niedziela - Czwartek: 7:30 - 15:30
Food&Bed Project Ul. Jaśminowa 19
82-100 Kmiecin
NIP 5783114916
REGON 281614916
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Zgoda